skolla

Ja idag var det skola igen som vanligt inte roligt ju. Men det var roligt att tjaba med emma du är helt underbar.
Ja dags för att rida idag det är soligt som fan ute nu så man får väll hoppas att det håller i sig. För det skulle vara underbart att galoppera i skogen :)

Alla som säger att hästar suger o att dom ska slaktas dom är bara avundsjuka för att de aldrig få uppleva det synd för dom iallafall.
Hoppas jga få rida min favorit häst jag kan sättain en bild så ni kan få se vem det är!!!!!

Kommentarer
Postat av: anna svensson

Ja idag var det skola igen som vanligt inte roligt ju. Men det var roligt att tjaba med emma du är helt underbar.

Ja dags för att rida idag det är soligt som fan ute nu så man får väll hoppas att det håller i sig. För det skulle vara underbart att galoppera i skogen :)



Alla som säger att hästar suger o att dom ska slaktas dom är bara avundsjuka för att de aldrig få uppleva det synd för dom iallafall.

Hoppas jga få rida min favorit häst jag kan sättain en bild så ni kan få se vem det är!!!!!

2009-03-18 @ 11:30:22
URL: http://sukminfitta.com
Postat av: alexandra

hej o välkomna till bollibompa ;)

idag är de porr veckan,

så alexandra skickar ut gratis dildosar :;)

ba skriv namn o adress så fixar vi det asså;D

fan va coolt vA?;)





o ja komentera min egen blogg:D

2009-03-18 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0