Måndag 16/3

Hej hej!
Ja ni ser säkert att jag inte är så van att skriva blogg. För jag har aldrig skrivit det förr så jag tänkte att det skulle vara kul att pröva.
Så nu är jag här och vet inte riktigt vad jag ska skriva första gången men jag kommer allt på något :P annars få ni väll säga till!

Jag har alltid undrat vad man ska göra med livt, ska man vara lycklig ska man vara ledsen ska man gråta jag vet inte.
Det är så många som undra och så många som mår dåligt jag är en av dom.
Alla som bli mobbade, sårade av familn och vännerna och att man inte är perfeckt. Jag lider med er!

Ja det var ju lite jag skrev nu men det kommer att ändras jag lova!!!!

Puss o Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0