Måndag 16/3

Hejhej


Jaja idag var det skolan skit kul förstås (aldrig i livet) hahah men det gick rättså snabbt ändå. Sista lektionen så skulle vi har idrott och då skulle vi typ gå några kilometer skit jobbigt ju så jag o emma vi stack hem istället mycket trevligare.
Men men sen när man kommer hem så har man inte något att göra alls skit tråkigt ju.

Ingen var ju hemma pappa jobba skift så han jobba kvällen denna veckan det är ju både skönt och inte skönt. Det är så himla ensamt ibland så ibland vill jag har en syster i min ålder så man kan umgås och prata.
Ja idag ska jag väll träna på gymmet får se sen bli det väll slappa framför datan o tv plus att plugga svenska o so fy usch!
Ska dra o äta lite nu.

Puss o Kram alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0